Obchodné a reklamačné podmienky

 

Obchodné podmienky pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom e-shopu nadmerka.sk

 

Článok 1: Všeobecné ustanovenie

Prevádzkovateľom e-shopu je Zuzana Šimoničová –BALZA, Rajtákova 6697/58, 841 03 Bratislava - Lamač, zapísaný okr. úradom Bratislava  živ. reg. BA: č. 114-26674, IČO: 41532503,DIČ 1025097887, IČ DPH: SK1025097887 (ďalej len „predávajúci“). Nákup tovaru prostredníctovm e-shopu nadmerka.sk môžu uskutočniť fyzické i právnické osoby (ďalej len „kupujúci“). Kontaktný telefón 02/64531372, 0908 828612. 

Dohľad vykonáva SOI Bratislava, Prievozská č. 32, 820 07 Bratislava.

 

Článok 2: Postup pri objednávaní

Kupujúci si môže cez e-shop objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo „PRIDAŤ DO KOŠÍKA“. Po vybratí tovaru vložením do košíka kliknutím na ikonu „MÔJ NÁKUP“ možno uskutočniť objednávku kliknutím na „OBJEDNAŤ“. Následne kupujúci vyplní objednávkový formulár a odošle ho kliknutím na ikonu „POTVRDIŤ ÚDAJE A ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU“.  Po vytvorení objednávky bude táto zaregistrovaná v systéme o čom bude kupujúci informovaný e-mailovým oznámením o prijatí objednávky. Okamihom zobrazenia oznámenia o prijatí objednávky sa objednávka považuje za doručenú.

 

Objednaním tovaru v e.shope sa zaväzujete dobierku riadne prevziať a zaplatiť. Vaša objednávka je záväzná a v zmysle obchodných podmienok je potrebné objednávku prevziať v čo najkratšom čase.

 

Zákazníkom, ktorí neprevzali objednaný tovar, v budúcnosti nebude ich objednávka vybavená. Spôsobili nám svojim nezodpovedným správaním škodu a nachádzajú sa na našej čiernej listine.

 

Článok 3: Cenové a platobné podmienky

Všetky ceny tovarov sú uvedené vrátane DPH. Tovar posielame na dobierku Slovenskou poštou alebo kuriérom DPD.

Upozorňujem, že vzhľadom na rozdielne zaokrúhľovanie cien zľavnených produktov e.shopom a účtovným softvérom sa môže vyskytnúť rozdiel v cene +/- 1 cent, medzi potvrdenou objednávkou a faktúrovanou sumou.

Cena poštovného:


• DOBIERKA: 5,50 € poštovné za dobierku Slovenskou poštou na adresu (doručenie do 2-3 dni), alebo na poštu za 4,00€ (3-4 dni)

. DOBIERKA Kuriérom DPD za 5,50€ ( EXPRES doručenie, pri objednaní do 11 hod., doručenie další pracovný deň)

(Pošta nedodáva dobierky nad 500€, prosím vybrať dobierku kuriérom DPD pri zadávaní objednávky.)


• BALÍK: 3,00 € pri platbe vopred, od 2 párov/položiek 3,50 €

(Platí po zaplatení zálohovej faktúry na náš bankový účet prevodom do 3 pracovných dní, účet máme v Prima banke Slovensko, bývalá Sberbank Slovensko, číslo účtu aj IBAN zostávajú ako v Sberbank, keďže banka bola kúpená Prima bankou ).  

Pri platbe v rámci Prima banky prebehne platba ihneď. Pri platbe z inej banky platba nabehne do 2 pracovných dní.

Tovar máte rezervovaný 3 pracovné dni. Zálohovú faktúru s platobnými údajmi  Vám pošlem e.mailom. Pri platbe uvádzajte prosím variabilný symbol uvedený na zálohovej faktúre. Balík pošlem na vašu poštu do 24 hodín po obdržaní platby. O odoslaní Vás budem informovať.
 

 

Objednávky vybavujem počas otváracích hodín v predajni.

 

Ceny sú platné pre dobierky na Slovensku.

V prípade, že si prajete poslať obuv do zahraničia ma prosím vopred kontaktujte. Tovar posielame mimo SK iba na platbu vopred, do ČR, HU a AT je poštovné 11€ pri balíku do 3 kg, balík Vám doručí kuriér DPD do 2 dní, do ostatných krajín účtujeme poštovné podľa cenníka Slovenskej pošty ( www.posta.sk ) .

 

Pravidlá dobierkového predaja:
• kupujúci má možnosť vymeniť obuv za väčšiu alebo menšiu veľkosť
(1. výmena za obuv rovnakej ceny je zdarma)

Pri výmene za inú veľkosť, ma prosím kontaktujte, aby som Vám vybraný model a veľkosť odložila. Balík pošlem na Vašu poštu, keď obdržím tovar od Vás.

Výmena obuvi alebo vrátenie peňazí je možné:
• do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru od prepravcu
• v pôvodnom nepoškodenom obale (krabici) s pôvodným obsahom krabice
• obuv nesmie byť nosená - používaná, skúšaná v exteriéri-špinavá, mechanicky upravovaná, poškodená a kozmeticky ošetrená 

Obuv pošlite ako BALÍK na adresu (názov produktu Slov. pošty) predajne, nie ako listovú zásielku. Všetky informácie máte na "Poučení o uplatení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy pri kúpe tovaru na diaľku", ktoré je priložené ku každej faktúre, spodnú časť prosím vyplňte a priložte do krabice.

 

Článok 4: Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru

Predávajúci dodá objednaný tovar kupujúcemu najneskôr do 3 pracovných dní od odoslania objednávky. 
Účtujeme poplatok za prepravu alebo poštovné.

 

Článok 5: Právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy pri nákupe cez e-shop

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 kalendárnych dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným Vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adresu predajne: NADMERNÁ OBUV, Zuzana Šimoničová- BALZA, Janka Alexyho 13, 841 01 Bratislava,e.mail: obuv@nadmerka.sk
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali. Formulár máte vždy pripevnený za faktúrou.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. (Vrátenie najlacnejšieho poštovného platí pri vrátení celej objednávky do 14 kalendárnych dní od prevzatia objednaného tovaru od kuriéra/z pošty).

Platba Vám bude vrátená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručený tovar. Úhrada bude uskutočnená prevodom na váš účet, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. 

 

Zašlite nám tovar späť najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete za faktúrou v balení.

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovednosť spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare: Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Súčasťou tovaru je aj jeho pôvodný obal/krabica.

 

Článok 6: Reklamačné podmienky

  • Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po doručení tovaru. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať.
  • Záručná doba tovaru je 24 mesiacov, u spotrebných materiálov v ochrannom obale je doba spotreby vyznačená na obale. Ak má tovar vady musí na ne kupujúci upozorniť bez zbytočného odkladu. 
  • Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
  • Ak sa vada nedá odstrániť a bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy ustúpiť. Platí aj ak ide o odstrániteľné vady avšak kupujúci pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave nemôže vec riadne užívať.
  • Ak ide o neodstrániteľné vady má kupujúci právo na primeranú zľavu.

 

Článok 7: Ochrana osobných údajov

Predávajúci sa pri spracúvaní osobných úradov riadi Zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje sú spracúvané len za účelom vyhotovenia faktúry a dodania tovaru a sú chránené v zmysle zákona.

 

 

Stiahnite si vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy